Türkçe  English
 
Doç.Dr. Ahmet ŞİMŞEK
Orta Öğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü
Tarih Eğitimi ABD
 
 

İletişim Bilgileri


E-Posta   simsek@sakarya.edu.tr
Telefon  



Kişisel Bilgiler


Doğum yeri   18.08.1976
Doğum tarihi   Karapınar





 

Derece

Bölüm/Program

Üniversite

Yıl

Lisans

 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (Tarih Yan Alan)

Gazi Üniversitesi

1997

Y. Lisans

Eğitim Bilimleri Enstitüsü (Tarih Eğitimi)

Gazi Üniversitesi

2000

Doktora/S.Yeterlik/ Tıpta Uzmanlık

Eğitim Bilimleri Enstitüsü (Tarih Öğretimi)

Gazi Üniversitesi

2006

Doçentlik

Tarih Eğitimi

Üniversitelerarası Kurul

2010

 

Yüksek Lisans Tez Başlığı (özeti ekte) ve Tez Danışmanı: İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretiminde Hikâye Anlatım Yönteminin (Storytelling) Kullanımı. Prof. Dr. Mustafa SAFRAN

 

Doktora Tezi/S.Yeterlik Çalışması/Tıpta Uzmanlık Tezi Başlığı (özeti ekte) ve Danışmanı: İlköğretim Öğrencilerinde Tarihsel Zaman Kavramının Gelişimi ve Öğretimi. Prof. Dr. Mustafa SAFRAN

 

Görevler:

Görev Unvanı

                                                Görev Yeri

Yıl

Öğretmen

MEB Ankara Kazan Atatürk İ.Ö.O. Sosyal Bilgiler Öğretmeni

1997–1999

Ar. Gör.

 Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği A.B.D.

1999–2006

Ar. Gör.

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği A.B.D.

2006–2006

Dr. Ar. Gör.  

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği A.B.D.

2006–2007

Yar.Doç. Dr.

 Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği A.B.D.

2007–2008

Yar.Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü Tarih Öğretmenliği A.B.D.

2008-2010

Yar.Doç. Dr.

Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü Tarih Öğretmenliği A.B.D.

2010-

 

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri:

Derya Kılıç (2010).Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih Konuları İle İlgili Soru Sorma Becerilerinin Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. İstanbul: Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.

 

Yönetilen Doktora Tezleri/Sanatta Yeterlik Çalışmaları:

Projelerde Yaptığı Görevler: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih Konuları İle İlgili Ölçme Değerlendirme Amaçlı Soru Sorma Becerilerinin Bloom Taksonomisi’ne Göre Değerlendirilmesi. (EGT-C-YLP-171108-0269 no’lu BABKO Projesi, Yürütücü)

 

İdari Görevler:

 

Bilimsel Kuruluşlara Üyelikler: Türk Ocağı, Türkiye Tarih Eğitimcileri Birliği Derneği, Sosyal Bilgiler Eğitimcileri Birliği.

Ödüller:

 

 

ESERLER

A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :

A1. Şimşek, A., İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Kronolojik Algılarının Geliştirilmesine Yönelik Yarı Deneysel Bir Çalışma KUYEB (Kuramdan Uygulamaya Eğitim Bilimleri) 7 (1), 589–615, (2007). (SSCI’te taranmaktadır.)

A2. Şimşek, A., “Tarihsel Romanın Eğitimsel İşlevi”, bilig. 65–80, (2006). (Dergi SSCI’te taranmaktadır.)37,

A3. Şimşek, A., “Bir Öğretim Materyali Olarak Tarihsel Romana Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri”  TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology) October 2006 ISSN: 1303–6521 5 (4), 10, (2006). (Dergi SSCI’te taranmaktadır.)

A4. Safran, M. ve A. Şimşek, “İlköğretim Öğrencilerinde Tarihsel Zaman Kavramının Gelişimi”, İOO (İlköğretim Online) 5 (2), 87–109, (2006).

A5. Şimşek, A., “Mustafa Necati Sepetçioğlu’nun ‘Karşılaştırmalı Türk Destanları’ Adlı Eserinin Tarih Eğitimi Açısından Değeri, Erdem,49, 255–266, (2007).

A6. Şimşek A., “Tarih Derslerinde Bütünsel Öğrenme: Gestaltçı Yaklaşımdan Holistik Yaklaşıma Bir Bakış Denemesi”, Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, ISSN:1303-5134, [Bağlantıda]. 5:2. Erişim: http://www.insanbilimleri.com (2008).

A7. Şimşek, A., “Tarih Öğretiminde Sorgulamacı Yaklaşım Çerçevesinde Soru Sorma Becerisi Ve Lise Tarih Ders Kitaplarının Durumu”, Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi,  ISSN:1303-5134, [Bağlantıda]. 5:1. Erişim: http://www.insanbilimleri.com (2008).

A8. Safran, Mustafa ve A. Şimşek, “Çocuklarda Zaman Algısının Gelişimi”, The Journal of International Social Research ISSN:1307-9581, 2 (6): 542–548. (Online) http://www.sosyalarastirmalar.com/cilt2/sayi6pdf/safran_simsek.pdf (2009).

A.9. Şimşek, A., “Reform in the Social Sciences Curriculum of Turkey: An Evaluation in Terms of Teaching History”, International Journal of Instruction, ISSN: 1694-609X 2 (2), (2009).

A.10. Şimşek, A., “Türkiye’de Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihe Yönelik Tutumları”, International Online Journal of Educational Sciences, 2010, 2 (1), 181 -203.

A.11. Safran, M.; Şimşek, A., “Tarih ve Anlatı: Tarih-Edebiyat Bağlamında Tarih Yazımının Sorunları” bilig.(SSCI’te taranana dergide makalenin hakem süreci tamamlanmış, yayıma kabul edilmiş, ileriki sayılarında basılacaktır.)

A.12. Laçin Şimşek, C.; Şimşek, A. Türkiye’de Bilim Tarihi Öğretimi Ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yeterlilikleri. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi [Bağlantıda]. 7:2. Erişim:http://www.insanbilimleri.com (2010).

 

 

B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler :

B1. Şimşek, A., “Global Connections In Social Studies Lessons in Turkey”, Heirnet Conferance 2007, History Education, İdentity, Ctizenship in the 21st Century, HEIRNET - History Educators International Research Network, (10–12 Semtember), İstanbul, 2007.

Bildirinin Türkçe basımı: “Türkiye’de Sosyal Bilgiler Derslerinde ‘Küresel Bağlantılar’: Bazı Dünya Devletleri ile Karşılaştırmalı Bir Çalışma”, 21. Yüzyılda Kimlik, Vatandaşlık ve Tarih Eğitimi Kongre Kitabı içinde, (Ed. Safran, M.; Dilek, D.), Yeni İnsan Yayınları, s. 345–365. İstanbul, 2008.

 

C. Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler :

 

 

D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :

D1. Şimşek, A., “Tarih Öğretiminde Efsane ve Destanların Rolü”, G.Ü. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (3), 11–21, (2001).

D2. Şimşek, A., “İnkılâp Tarihi Derslerinin Gerekçeli Tarihçesi”, G.Ü. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1), 1–10, (2002).

D3. Şimşek, A., Tarih Öğretiminde Görsel Materyal Kullanımı”, G.Ü. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (1), 141–155, (2003)

D4. Şimşek, A., “İlköğretim Okulu Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Hikâye Anlatım Yönteminin Etkililiği”,Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. 2 (4), 495–509, (2004).

D5. Şimşek, A., “Atatürk’ün Mirasının Aktarılmasında Karşılaşılan Problemler ve Çözüm Yolları Üzerine Bir Deneme”, G.Ü. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2), 469–485, (2005).

D6. Şimşek, A., “İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Tarihsel Hikâyeye Yönelik Öğrenci Görüşleri”  Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26, 187–200, (2006).

D7. Şimşek, A., “Türkiye\\\\\\\\\\\\\\\'de Tarih Öğretimin Ulusallığı ve Avrupa Merkezcilik, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 11 (1), 9–38, (2007).

D8. Safran, Mustafa ve A. Şimşek, “A Problem in Histiography: Relation of History And Time”, The Pursuit of History (International Periodical for History And Social Research), ISSN:1308-545X, 1 (1) (Online) http://www.tarihinpesinde.com (2009).

D.9. Şimşek, A., “Osmanlı İktisat Tarihi Konularının Öğretimine Zihniyet Temelli Bir Yaklaşım”, Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi www.akademikbakis.org, ISSN:1694-528X, Sayı 16, Sıra 2, (2009).

 D.10. Şimşek, A.; M.S.Bal “Tarih Şeridi Aracılığıyla Öğretmen Adaylarının Tarihsel Zaman Algılarının İncelenmesi”, Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi (Journal of Social Studies Education Research),  1 (1), 124-151, 2010.

 

 

E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:

E1. Şimşek, A., Tarih Öğretiminde Çevre İncelemeleri Kapsamında Tarihî Yapılardan Faydalanmaya Bir Model: Cacabey Medresesi”, I. Kırşehir Kültür Araştırmaları Bilgi Şöleni, s. 563–578, Kırşehir, 2003.

E2. Şimşek, A., “İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Tarihsel Hikâyeye Yönelik Öğretmen Görüşleri”, XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Cilt 4, s. 2493–2510, Antalya, 2003.

E3. Şimşek, A., “İlköğretimde Tarih Öğretimi Açısından 1998 Ve 2004 İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Karşılaştırılması” II. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, s. 310–321, Van. 2005.

E4. Şimşek, A., “Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kronoloji Yeterlilikleri: Gazi Üniversitesi Eğitim Fakülteleri Örneği”, XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, s. 604–609, Denizli, 2005.

E5. Şimşek, A., “Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Öğretimi Alanı Çocuk Edebiyatı Ürünlerinden Yararlanma Bağlamında Çağdaş Dünyanın Neresindedir?, II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, s. 131–144, Ankara, 2006.

E6. Şimşek, A., “Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler İçin Tasarladıkları Etkinliklerde Kullandıkları Strateji, Yöntem, Teknik ve Öğretim Materyalleri ve Bunları Tercih Nedenleri”, VI. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, s.744–747, Eskişehir, 2007.

E7. Şimşek, A. ve N. Baloğlu, “Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Yan Alan Olgusunu Nasıl Algılamaktadır?”, “16. Eğitim Bilimleri Kongresi, (5–7 Eylül) Tokat: Gaziosmanpaşa Üniversitesi. 2007.

 

 

F. Diğer Yayın ve Faaliyetler:

 

F1. Kitap ve Kitap içinde Bölüm:

F1.1. Şimşek, A., Cacabey ve Medresesi”, Kırşehir Valiliği Kültür Yayınları, No: 7, 2006 (Kırşehir Valiliği’nin isteği üzerine hazırlanmıştır)

F1.2. Şimşek, A., “Zaman ve Kronolojiyi Algılama”, 2005 Sosyal Bilgiler 6 ve 7. Sınıflar Öğretim Program Kitabı içinde. s.71–75, 2005.

F1.3. Şimşek, A. “Sosyal Bilgiler Derslerinde Bir Öğretim Materyali Olarak Edebi Ürünler” Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde, (Ed. Mustafa Safran), PegemA Yayınları, Ankara, 2009.

F1.4. Şimşek, A. “İlköğretim Öğrencilerinde Tarihsel Zaman Ve Kronoloji Becerileri” Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde, (Ed. Mustafa Safran), PegemA Yayınları, Ankara, 2009.

F1.5. Şimşek, A.; A. Pamuk, “Tarih Yazıcılığının Dünü, Bugünü yarını Üzerine Kısa Bir Bakış”, Tarih Nasıl Öğretilir?” içinde, (Ed. Mustafa Safran), s.21-27, Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, 2010.

F1.6. Şimşek, A.; “Tarih Öğretiminde Destanlar ve Efsaneler”, Tarih Nasıl Öğretilir?” içinde, (Ed. Mustafa Safran), s.258-264, Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, 2010.

F1.7. Şimşek, A.; “Tarih Öğretiminde Tarihsel Hikaye ve Romanlar”, Tarih Nasıl Öğretilir?” içinde, (Ed. Mustafa Safran), s.264-272, Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, 2010.

 

 

F2. Özeti Basılan Sözlü Bildiriler

F2.1. Şimşek, A., “İlköğretim Okulu Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Hikâye Anlatım Yönteminin Etkililiği”, (23–26 Eylül) XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakın Doğu Üniversitesi, Lefkoşa, KKTC. 2002.

F2.2. Şimşek, A., İlköğretim Öğrencilerine Göre Sosyal Bilgiler Dersi Nasıl Olmalıdır?” XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, (13–15 Eylül), Muğla Üniversitesi, Muğla, 2006.

F2.3. Şimşek, A., “Tarih Eğitiminde İktisat Konularının Öğretimine Zihniyet Temelli Bir Yaklaşım: Klasik Osmanlı Toplumu Örneğinde Zihniyet-İktisat İlişkisine Dair Bir Dikkat Çekme Çalışması, 10. Sosyal Bilimler Kongresi, (28-30 Kasım) Ankara: Türk Sosyal Bilimler Derneği-ODTÜ, 2007.

F2.4. Safran, M.; A. Şimşek, Farklı Sosyo-Ekonomik Çevrelerin İlköğretim Okullarında Okuyan Öğrencilerin Tarih, Tarih Öğretimi Ve Tarihsel Zamana İlişkin Görüşleri” IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, (7-9 Ekim), Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2009.

F2.5. Koca, F.; A. Şimşek, “Ortaöğretim Öğrencilerinin Tarih Derslerinde Yaptıkları Projelerde Ortaya Çıkan Sorunlar: Proje Ürünleri Üzerinden Bir Okuma” IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, (7-9 Ekim), Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2009.

F2.6. Şimşek A.; Bal, M. Suat. “Tarih Şeridi Yoluyla Öğretmen Adaylarının Tarihsel Zaman Algısının İncelenmesi”. I. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. (16-18 Haziran), Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2010.

F2.7. Koca, F. ve A. Şimşek, “Liselerde Kültürlerarası Bir Uygulama Örneği Olarak Kanada Programı: Tarih Dersleri Üzerine Öğrenci Görüşleri”. I. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. (16-18 Haziran), Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2010.

 

 

F3. Çeviriyazı

F3.1. Şimşek, A., “Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersinde Çocuk Edebiyatı”, (Marshal K. Savage and Tom Savage’nin “Children’s Literature in Middle School Social Studies” adlı çalışmasının özetlenerek Türkçe’ye aktarımı). Hece Aylık Edebiyat Dergisi, 104-105, 377-379, 2005.

 

 

F4. Diğer Akademik Faaliyetleri

F4.1. 8-10 Ekim 2003 tarihinde I. Kırşehir Kültür Araştırmaları Bilgi Şöleni’nde Sempozyum Sekretaryasında Görevlilik, Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, Kırşehir.

F4.2. 10–12 Ekim 2005 tarihinde II. Kırşehir Kültür Araştırmaları Bilgi Şöleni’nde “Kırşehirli Bir Eğitimci: İsmayıl Hakkı Baltacıoğlu ve Onun Tarih Anlayışı” adlı sözlü Bildiriyi Sunma. Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, Kırşehir.

F4.3. 10–12 Ekim 2005 tarihinde II. Kırşehir Kültür Araştırmaları Bilgi Şöleni’nde Dr. Ahmet Cüneyt Issı ile Birlikte “İsmayıl Hakkı Baltacıoğlu’nun Çıkardığı Çocuk Hikâyeleri Dergisinin “Tarihi Fıkralar” Özel Sayısının Çocuk Edebiyatı ve Tarih Öğretimi Açısından Değeri” adlı Sözlü Bildiriyi Sunma. Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, Kırşehir.

F4.4. 25–27 Ocak 2006 tarihinde Milli Eğitim-YÖK Yeni İlköğretim Programlarını Üniversite Öğretim Elemanları İle Paylaşma Çalıştayı’na Kırşehir Eğitim Fakültesi’ni Sosyal Bilgiler Öğretimi Alanında Temsil Etme.

F4.5. 19–30 Haziran 2006 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Kırşehir İl Müdürlüğü’nün İsteği Üzerine Kırşehir İlinde Görevli Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine “Yeni Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Tanıtımı” Seminerlerinde Koordinatör ve Öğreticilik.

F4.6. 26–30 Haziran 2006 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Şura Kırşehir İl Toplantısı Komisyon Üyeliği.

F4.7. 03–05 Haziran 2006 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Şura Kayseri Bölge Toplantısı Komisyon Üyeliği.

F4.8. 25 Aralık 2006 tarihinde Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü’nce düzenlenen “Doğumunun 120. Yılında İsmail Hakkı Baltacıoğlu’nu Anma Panelinde çağrılı panelistlik.

F4.9. 24-25 Mayıs 2007 tarihinde Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu, Atatürk Kültür Merkezi Başkanlığı’nca düzenlenen “Ölümünün Birinci Yılında Mustafa Necati Sepetçioğlu Sempozyumu’na davetli konuşmacı, katılımcı. (Bu çalışma Kongre yönetimince aynı isimle “Erdem Dergisi”nin “M. N. Sepetçioğlu Özel Sayısı”nda yayınlanmıştır.)

F4.10. 14 Eylül 2007 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Yozgat İl Müdürlüğü’nün İsteği Üzerine Yozgat İlinde Görevli Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine “Yeni Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Tanıtımı”nda Koordinatörlük ve Öğreticilik.

F4.11. 7–9 Nisan 2009 tarihlerinde İstanbul Asya Bölgesi olarak Doğuş Üniversitesi’nde düzenlenen TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Proje Yarışması’nda Tarih Projeleri Değerlendirme Jüri Üyeliği.

F4.12. 4–7 Haziran 2009 tarihlerinde Ankara Kızılcahamam’da Euroclio-MATRA çerçevesinde yürütülen “A Key to Europe. Innovative Methodology in Turkish School History” projesinde workshop-lara katılımcı, sunulara dinleyici olarak katılma.

F4.13. 2-4 Ekim 2009 tarihlerinde Antalya’da Euroclio-MATRA çerçevesinde yürütülen “A Key to Europe. Innovative Methodology in Turkish School History” projesinde workshop-lara katılımcı, sunulara dinleyici olarak katılma.

F4. 14. 16-18 Haziran 2010 tarihlerinde Atatürk Üniversitesi tarafından Erzurum’da düzenlenen “I. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu”nun bilim kurulu üyeliği.

 

 

 

 

 

 

SON ÜÇ YILDA VERDİĞİ LİSANS VE LİSANSÜSTÜ DÜZEYDEKİ DERSLER

Dersin Adı

Haftalık Saati

Lisans

Teori

Uyg.

Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi (2007-2008)

2

2

Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi (2007-2008)

2

2

Okul Deneyimi (2007-2008, 2008-2009-2009-2010)

1

4

Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük I-II (2007-2008, 2008-2009)

2

0

Öğretimi Planlama ve Değerlendirme (2008-2009, 2009-2010)

5

2

Öğretmenlik Uygulaması (2008-2009, 2009-2010)

2

6

Tarih Yazıcılığı (2008-2009, 2009-2010)

2

0

Tezsiz Yüksek Lisans

 

 

Eğitimde Program Geliştirme (2008-2009, 2009-2010)

2

0

Eğitimde Ölçme-Değerlendirme (2008-2009, 2009-2010)

2

0

Tarih Yazıcılığı (2008-2009, 2009-2010)

2

0

Alan Eğitimde Araştırma Projesi (2008-2009, 2009-2010)

2

2

Öğretmenlik Uygulaması (2008-2009, 2009-2010)

2

6

Tezli Yüksek Lisans

 

 

Tarih Yazıcılığı (2008-2009, 2009-2010)

2

0

İnkılâp Tarihi Öğretimi (2008-2009, 2009-2010)

2

0

Öğrenme-Öğretme Kuram ve Yaklaşımları (2008-2009)

2

0

Doktora

 

 

Çağdaş Sosyal Bilimler Felsefesi ve Tarih Öğretimine Yansımaları (2008-2009 (Bahar-Güz), 2009-2010)

3

0

Tarih Edebiyat İlişkisi 2009-2010 (Bahar, Güz)

3

0

 

 

 

 

Sakarya Üniversitesi Akademik Değerlendirme ve Kalite Kurulu Intimets Grundtvig Erasmus
Kullanıcı Adı:   Şifre: