Öğrenim Durumu:
Derece
|
Alan
|
Üniversite
|
Yıl
|
Lisans
|
Fen Bilgisi Öğretmenliği
|
Sakarya Üniversitesi
|
2003-2007
|
Y. Lisans
|
İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi
|
Sakarya Üniversitesi
|
2007-
|
Doktora
|
|
|
|
Yayınlar
- Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler
- BEŞOLUK, Ş., ÖNDER, İ., DEMİRHAN, E. (2009). The Relationship Among Learning Approaches, Learning Styles and Critical Thinking Skills of the Pre-service Science Teachers. European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul.
- Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
- KURBANOĞLU, N., İ., BEŞOLUK, Ş., DEMİRHAN, E. (2008). İlköğretim 4 ve 5. Sınıflarda Okutulan Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Açısından İncelenmesi. 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya.
Son iki yılda verilen lisans düzeyindeki dersler
Akademik Yıl
|
Dönem
|
Dersin Adı
|
Haftalık Saati
|
Öğrenci Sayısı
|
Teorik
|
Uygulama
|
2008-2009
|
Güz
|
-
|
|
|
|
-
|
|
|
|
İlkbahar
|
Genel Biyoloji Laboratuarı II
|
0
|
2
|
85
|
|
|
|
|
Yaz
|
Fen Öğretimi Laboratuar Uyg. I
|
2
|
2
|
20
|
|
|
|
|
2009-2010
|
Güz
|
Fen Öğretimi Laboratuar Uyg. I
|
2
|
2
|
85
|
Fen ve Teknoloji Laboratuar Uyg. I
|
0
|
2
|
120
|
Genel Biyoloji Laboratuarı I
|
0
|
2
|
100
|
İlkbahar
|
Fen Öğretimi Laboratuar Uyg. II
|
2
|
2
|
85
|
Fen ve Teknoloji Laboratuar Uyg. II
|
0
|
2
|
120
|
Genel Biyoloji Laboratuarı II
|
0
|
2
|
100
|
|