Türkçe  English
 
Yrd.Doç.Dr. Neşe GÜLER
Eğitim Bilimleri Bölümü
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ABD
 
 

İletişim Bilgileri


E-Posta   gnguler@gmail.com
Telefon  



Kişisel Bilgiler


Doğum yeri  
Doğum tarihi   20. 02. 1974





 

 Öğrenim Durumu:

Derece

Alan

Üniversite

Yıl

Lisans

Matematik Eğitimi

Uludağ Üniversitesi

1991-95

Y. Lisans

1.Matematik Eğitimi

2.Eğit.Ölçme ve Değer.

Balıkesir Üniversitesi

University of Florida

1995-98

2001-03

Doktora

Eğit.Ölçme ve Değer.

Hacettepe Üniversitesi

2004-08

 

Akademik Unvanlar:

Yardımcı Doçentlik Tarihi : Kasım.2008-  

 Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

 Yüksek Lisans Tezleri

Doktora Tezleri

 Yayınlar

Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)

Güler, N., Gelbal, S. (2010). A Study Based on Classical Test Theory and Many Facet Rasch Model. Eurasian Journal of Educational Research. 38, 108-125.

 

Güler, N. (2009). Generalizability Theory and Comparison of the Results of G and D Studies Computed by SPSS and GENOVA Packet Programs. Education and Science, 34, 154, 93-103.

Güler, N., Penfield, R. (2009) “A Comparison of  the Logistic Regression and Contingency Table Methods for the Simultaneous Detectionb of Uniform and Nonuniform Differential Item Functioning”, Journal of Educational Measurement,46,3.

 Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

Güler, N., Anıl, D. (2009). “Lisansüstü Eğitime Başvuran Öğrencilerde Aranan Özelliklerin İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Ölçeklenmesi” Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 6, 1.

 Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler

Güler, N., Doğan, N., Gelbal, S. “Applying the Principles of Programme of Planning and Evaluation the Teaching Course”,10. International Conference on Further Education in the Balkan Countries, 23-25 Ekim 2008.

 Doğan, N., Güler, N., Karakaya, İ. Gelbal, S. “Elementary School Teachers’ Viewes and Preferences in Outcomes and Process Measurement”, IV. International Conference, Modern Tendencies in Education, Ohrid-Makedonya, 13-15 Haziran 2008.

Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler

Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

Anıl, D., Güler, N. (2006). “İkili Karşılaştırma Yöntemi ile Ölçekleme Çalışmalarına Bir Örnek” Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 30, 30-36.  

     

Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler

 

Diğer yayınlar

Uluslararası atıflar

Ulusal & Uluslararası Projeler

Özçelik, D. A., Gelbal, S., Güler, N. (2008), İlköğretim 8. Sınıf Ders Programları Değerlendirme Raporu, Türkçe Dersi, MEB EARGED. (Hizmete Özel Çoğaltıldı).

 

Özçelik, D. A., Gelbal, S., Güler, N. (2008), İlköğretim 8. Sınıf Ders Programları Değerlendirme Raporu, Matematik Dersi, MEB EARGED. (Hizmete Özel Çoğaltıldı).

 

Özçelik, D. A., Gelbal, S., Güler, N. (2008), İlköğretim 8. Sınıf Ders Programları Değerlendirme Raporu, Fen ve Teknoloji Dersi, MEB EARGED. (Hizmete Özel Çoğaltıldı).

 

Özçelik,  D. A., Gelbal,  S., Güler,  N. ve Beyhan A.  (2007),  ÖBBS-2005 İlköğretim Öğrencilerinin   Başarılarının   Belirlenmesi Türkçe,   Matematik,   Fen   Bilgisi   ve   SosyalBilgiler Raporu, MEB EARGED, (Hizmete Özel Çoğaltıldı).

 

Özçelik, D. A., Gelbal, S., Güler, N. ve Ateşok Deveci, N., (2007), İlköğretim 7. Sınıf Ders Programları Değerlendirme Raporu, MEB EARGED. (Hizmete Özel Çoğaltıldı).

 

Özçelik, D. A., Gelbal, S., Güler, N. ve Ateşok Deveci, N., (2006), İlköğretim 6. Sınıf Ders Programları Değerlendirme Raporu, MEB EARGED. (Hizmete Özel Çoğaltıldı).

İdari Görevler

 Bilimsel ve Mesleki Kuruluşlara Üyelikler

Ödüller

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü hizmete teşekkür plaketi. Kasım, 2008.

Son iki yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki tabloyu doldurunuz.

Akademik Yıl

Dönem

Dersin Adı

Haftalık Saati

Öğrenci Sayısı

Teorik

Uygulama

2008-2009

Güz

Eğitimde Ölçme ve Değer.

3

0

46

 

 

 

 

 

İlkbahar

 Eğitimde Ölçme ve Değer.

3

0

350

 İstatistik II

3

0

90

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

3

0

20

Davranış Bilim. Araş. Tekn. (YL.)

3

0

8

Yaz

 Eğitimde Ölçme ve Değer.

3

0

15

2009-2010

Güz

Eğitimde Ölçme ve Değer.

3

0

170

  İstatistik I

3

0

80

Uzmanlık Alanı Eğitimi

3

0

2

Yüksek Lisans Danışmanlık

0

2

2

İlkbahar

Eğitimde Ölçme ve Değer.

3

0

 

İstatistik II

3

0

 

Psikolojik Testler ve Uyg.

3

0

 

Sosyal Bilimlerde Veri Analizi

3

0

 

 

 

Uzmanlık Alanı Eğitimi

3

0

 

 

 

Yüksek Lisans Danışmanlık

0

2

 

Not: Açılmışsa, yaz döneminde verilen dersler de tabloya ilave edilecektir.

 

 

Sakarya Üniversitesi Akademik Değerlendirme ve Kalite Kurulu Intimets Grundtvig Erasmus
Kullanıcı Adı:   Şifre: